Pierwsze zajęcia Weroniki Sherborne





W poniedziałek poprowadziłam pierwsze zajęcia metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne!
Dla mojej grupy seniorów, która tym razem była mieszana, to znaczy uczestniczyli również panowie! Oczywiście przyprawiłam je po swojemu - dodałam muzykę. Ale jest to dozwolone, nie kala metody.
Choć mówi się, ze metoda jest przeznaczona dla każdej grupy wiekowej, zwykle stosuje się ją do pracy z dziećmi. Jednak dostosowałam klasyczne aktywności do specyfiki tej grupy.
Było sporo śmiechu. Sporo wysiłku. I wcale niemało pracy w stanie medytacji. Podobało się!



Uważasz ze post był ciekawy, zapisz się na bezpłatny newsletter o pracy z ciałem:










Komentarze

Prawa autorskie

Zamieszczane tu teksty i obrazy nie mogą być kopiowane ani publikowane bez zgody autorki.