Cykl warsztatów WTAŃCZ SIĘ W CIAŁO - WYTAŃCZ ZMIANĘ już za nami...






Bardzo dziękuję Wszystkim za udział w tym cyklu. Sobie z resztą tez :)
Jeśli o mnie chodzi były momenty trudne i były uszczęśliwiające, wręcz cudowne...!
Wyszłam z tego procesu faktycznie zmieniona, a kolejne zmiany i decyzje czekają mnie tuż tuż..
Podoba mi się to poruszenie i mocno kojarzy mi się z wiosną, którą już  niemal czuję gdy patrzę słońce - tak jak dziś.


W najbliższy PONIEDZIAŁEK o godz. 17.00
zapraszam na kolejne - regularne zajęcia Living Dance Form
Teatr SCENA LUBELSKA u. Lubelska 30/32
koszt pojedynczych zajęć 30zł



Zaprzyjaźnij się ze swoim ciałem i zyskaj sprzymierzeńca -
zapisz się do newslettera:
Imię: Adres email:

Komentarze

Prawa autorskie

Zamieszczane tu teksty i obrazy nie mogą być kopiowane ani publikowane bez zgody autorki.