O mnie :)







Jestem
twórczynią, 
akuszerką dla energii: 
udrażniam jej przepływ i pozwalam jej się wyrażać w formach: 
obrazach, słowach i ruchu a zwłaszcza w tańcu;
empatyczną mediatorką...

Z wykształcenia plastyczką i politolożką - resocjalizatorką.
Przez lata blisko Psychologii Zorientowanej na Proces Arnolda Mindella, która czerpie równocześnie z psychologii głębi Junga, współczesnej kwantowej fizyki jak i z praktycznej mądrości pierwotnych kultur: np. szamanizmu, buddyzmu, taoizmu, tradycji Aborygenów. Studiowałam ją długo, ukończyłam wiele warsztatów i szkoleń w tym zakresie. A potem pożegnałam i otworzyłam na wiedzę innych nurtów, lecz ciągle z tego samego Źródła.

Od 2010r. prowadzę zajęcia  pracy z ciałem w tańcu. 

Ciało jest dla mnie środkiem  wyrazu i kanałem dostępu do wewnętrznej istoty i mądrości. Jest tropem na drodze, przyjacielem i przejściem do stanu świadomej obecności, do kontaktu ze sobą i z rzeczywistością. Ciało pozwala doświadczać i umożliwia rozpoznanie, że wszystko jest takie jak powinno być, absolutnie doskonałe...

Pracuję z energią dostępną poprzez ciało. 

Czasem techniki plastyczne wplatam w pracę z ciałem bo doskonale się uzupełniają.

Po ukończeniu studiów Porozumienie bez przemocy według Marshalla Rosenberga, dzięki którym pogłębiłam moje pojmowanie cudownego podejścia jakim jest NVC i poszerzyłam perspektywę widzenia świata i relacji międzyludzkich (albo relacji w ogóle), zaczęłam prowadzić indywidualne sesje empatii.
Jestem też certyfikowaną mediatorką NVC.

Kursy i szkolenia: 

  • Certyfikowany kurs Instruktor tańca w kręgu Circle Dance

  • Jak wykorzystywać System Wewnętrznej Rodziny podczas sesji psychoterapeutycznej. Warsztat  dla profesjonalistów. Poziom II.

  • Wprowadzenie do modelu „System Wewnętrznej Rodziny” (IFS) dra Richarda Schwartza dla (psycho-)terapeutów, pedagogów szkolnych i coachów.

  • Certyfikowany kurs praktyka Bars

  • Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii,

  • Sztuka w ruchu w Polskim Instytucie Terapii Tańcem i Ruchem

  • Projektowanie ćwiczeń do pracy z różnymi grupami w oparciu o analizę ruchu i elementy terapii tańcem i ruchem w Polskim Instytucie Terapii Tańcem i Ruchem

  • Kurs instruktorski Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I st.

  • Specjalistyczny kurs Wykorzystanie metody Ruchu Rozwijającego w pracy z dzieckiem autystycznym.

  • Roczny kurs Ruchu Autentycznego.

  • Trening umiejętności społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju.

  • Szkolenia Praca z dzieckiem autystycznym.

  • Kurs trenerski pracy z ciałem w tańcu Living Dance Form,

  • Kurs reiki I st.

  • Program szkoleniowy Polskiego Towarzystwa Psychologii Zorientowanej na Proces oraz liczne warsztaty i szkolenia z Psychologii zorientowanej na Proces


Oprócz tańca długo praktykowałam inne formy pracy z ciałem, zwłaszcza Tai Chi i Technikę Alexandra. 
 

Komentarze

Prawa autorskie

Zamieszczane tu teksty i obrazy nie mogą być kopiowane ani publikowane bez zgody autorki.