Sesje empatii online

Sesje Empatii online to przestrzeń na spotkanie ze sobą. Z tym co w Tobie żywe, bez cenzurowania, z akceptacją. Przestrzeń bezpieczna, w której jestem z Tobą i wspieram Cię i słucham empatycznie czyli nie oceniam i nie osądzam tego co słyszę, lecz przyjmuję jako ważną i adekwatną część Ciebie. I jako informację o tym co na tu i teraz jest w Tobie żywe i ważne. Jakie aktualnie fakty dzieją się w Twoim życiu. Jakie żywe emocje, myśli i doznania przez Ciebie płyną. I co te emocje, myśli i doznania mowią, jakie Twoje potrzeby wartości i intencje żywe i aktualne dla Ciebie teraz, wyrażają. Taki kontakt ze sobą daje spokój i klarowność. To dobra baza aby zobaczyć możliwości jakie w tej chwili masz I wybrać po którą z nich chcesz sięgnąć aby spełnić swoje potrzeby i pragnienia.To dobra baza aby podejmować decyzje i działania.

Oprócz Porozumienia bez przemocy według Marshalla Rosenberga sięgam do pracy z ciałem, oddechem, emocjami, przekonaniami, psychologii zorientowanej na proces i zawsze do własnych doświadczeń.


Sesja trwa 50 min.
Koszt pojedynczej sesji 180 zł


Zapraszam do kontaktu: live.ewa@gmail.com


Rekomendacje:

Serdecznie polecam sesje Porozumienia bez przemocy z Ewą.
Jeżeli jakaś sytuacja wywołuje w Tobie chaos i pomieszanie i potrzebujesz na spokojnie przyjrzeć się temu co czujesz , to sesja z Ewą, jej spokojna i pełna zrozumienia obecność, pomoże Ci to poukładać i odkryć to co  Tobie woła o uwagę. Dzięki temu łatwiej rozwiążesz swoje problemy.
Agnieszka


W czasie sesji z Tobą czułam się usłyszana, wysłuchana i rozumiana. Pięknie odzwierciedlałaz moje stany emocjonalne i wynikające z nich potrzeby. Wszystko to sprawiło, że też lepiej usłyszałam siebie i byłam skłonna zrobić krok do naprawienia relacji, którą gdzieś po drodze zgubiłam.
Jolanta


Sesja z Ewą to czas spędzony w towarzystwie osoby, która naprawdę potrafi słuchać. Ewa pomogła mi zwrócić uwagę na to, że bardzo dużo myślę i odwracam się od uczuć, przez co tracę na kontakcie ze sobą. W łagodny sposób poprowadziła mnie przez całą sesję i okazała mi dużo wsparcia. Polecam spotkanie z Ewą.
Monika



Sesja z Tobą umożliwiła głębokie spojrzenie wewnątrz siebie, gdzieś do zakamarków, o których nawet nie wiedziałam. Rozmowa pełna ciepła, zrozumienia, ukierunkowania pełnego empatii. Serdecznie polecam
Lidia


 Wspierana przez pytania-drogowskazy Ewy popłynęłam swobodnie przez meandry swoich myśli i odnalazłam prosty wniosek, który przyniósł mi oczekiwany wgląd i więcej spokoju. Ewa zostawiła mi pełną przestrzeń na zmierzenie się z moim kłopotem i wsparła właściwymi, otwierającymi nowe perspektywy, pytaniami. Polecam każdemu, kto szuka swoich własnych odpowiedzi.
Agata


Bylam na etapie zakanczania mojej toksycznej relacji i postanowiłam sięgnąć wsparcia bo nie radziłam sobie ze sobą. Czułam jak zatracilam kontakt z moją mała wewnętrzna dziewczynka. Ewy Jeszce nie miałam okazji poznać ale poczułam że Praca z ciałem w tańcu jest dla mnie. Czułam w tym bezpieczeństwo i lekkość.
Ewa małymi krokami wprowadziła mnie w czucie swojego ciała, o którym już dawno zapomniałam.
Dzięki niej mogłam na nowo zagłębić się w każdą część mnie odkrywając
 ze nie jestem jeszcze gotowa  przepuścić mojej zlosci przez ciało.
W procesie mogłam uratować swoje wewnętrzne dziecko z ogromnego dołu zbudowanego z czarnych skał.
Poczułam ogromna ulgę w wizualizacji.
Ewa cierpliwie i z pełna uwaga na to co we mnie przychodzi kierowała mnie by to co chce się uwolnić tak się stało.
Już po  pierwszej sesji poczułam namiastkę połączenia że sobą.

Ewa jeszcze po terapi zaopiekowala się mną.
To osoba zrównoważona i empatyczna.
Bardzo polecam pracę z Ewą. Pomogła mi  ruszyć moja energie i spotkać się z  moją mała Wiolka od nowa💛
Wiolka


Sesja była dla mnie bardzo ważna bo znienacka uwolniła mnie od wahań i niepewności, które trwały dość długo.
Ewa wsłuchuje się długo i z oddaniem w historię, z którą przyszłam, żeby później rozkładać ją na cząsteczki i badać wnikliwie, zadawać z empatią trafne pytania. One pomogły mi poczuć gnębiący mnie od dawna konflikt wewnętrzny, zbadać, dzięki czujnemu wsparciu Ewy, różne możliwości jego rozwiązania. Ewa pomogła mi stanąć twarzą w twarz   z dylematami, których unikałam prawdopodobnie i podjąć jasną, uwalniającą decyzję. A ona  kiełkowała już we mnie od dłuższego czasu. Uważne wsłuchiwanie się Ewy było dla mnie czymś pomiędzy psychoterapią a coachingiem. Serdecznie polecam.
Agnieszka


Komentarze

Prawa autorskie

Zamieszczane tu teksty i obrazy nie mogą być kopiowane ani publikowane bez zgody autorki.