Warsztaty Uzdrawiający Taniec Życia - regularna praktyka w Warszawie - nabór

Projekt warsztatów Pracy z Ciałem w Tańcu: Uzdrawiający Taniec Życia - regularna praktyka w Warszawie.
Projekt ruszy gdy zbierze się grupa.




Każde cotygodniowe zajęcia są przygotowaną przeze mnie strukturą, która tworzy przestrzeń dla Życia. Dla tajemnicy. Jak ramy dla mającej się wydarzyć improwizacji.
To specjalna przestrzeń, w której można pozwolić poprowadzić się przepływającemu przez nas Życiu.
Mimo, że nie wiemy dokąd.

Jeśli cię to woła i chcesz wyruszyć ze mną w tą przygodę;
Jeśli jesteś osobą, która ma wziąć udział w tym projekcie.,

ZAPISZ SIĘ NA LISTĘ ZAINTERESOWANYCH
live.ewa@gmail.com

Aktualne projekt dojrzewa - zbieram grupę i szukam sali.
Sala musi być odpowiednia. Bo w trakcie zajęć staje się alchemicznym naczyniem.
I właściwie już taką mam. Przesiąkniętą alchemią tworzenia. Tą w której prowadziłam moje zajęcia wcześniej: w Teatrze Scena Lubelska.
Jest tylko taki problem, że trwa tam przedłużająca się rewitalizacja. I sala ma być dostępna dopiero od stycznia (jeśli się znów nie przedłuży).
A ja jestem gotowa zacząć od listopada.
Więc może jest gdzieś inna sala?

JEŚLI MASZ / ZNASZ TAKĄ SALĘ W WARSZAWIE NAPISZ
live.ewa@gmail.com

Będziemy otwierać się na taniec, który już jest. I mamy tylko pozwolić mu się dotknąć, i dostroić się do niego naszym tkankom. Pozwolić mu sobą tańczyć.
Jest to doświadczenie uzdrawiające w każdym wymiarze.




Komentarze

Prawa autorskie

Zamieszczane tu teksty i obrazy nie mogą być kopiowane ani publikowane bez zgody autorki.